اگر در هر بار رابطه جنسی از آنها کاملاً استفاده کنید، اثربخشی داخلی کاندوم 95٪ است. اما مردم کامل نیستند، بنابراین در زندگی واقعی آنها حدود 79٪ موثر هستند - این بدان معناست که از هر 100 نفری که از کاندوم داخلی به عنوان روش اصلی خود برای جلوگیری از بارداری استفاده می کنند، هر سال 21 نفر باردار می شوند.
 
آیا به دنبال روش موثرتری برای کنترل بارداری هستید؟ آی یو دی ها و ایمپلنت ها را بررسی کنید یا روش های مختلف کنترل بارداری را بررسی کنید تا بهترین روش را پیدا کنید.کاندوم زنانه دیجی کالا
 
چگونه می توانم کاندوم داخلی را موثرتر کنم؟
بهترین راه برای اینکه کاندوم های داخلی هرچه بهتر عمل کنند، استفاده صحیح از آن ها در هر بار رابطه جنسی واژینال یا مقعدی است. این بدان معناست که آن را در تمام مدت از ابتدا تا انتها بپوشید. اطمینان حاصل کنید که کاندوم قبل از تماس پوست با پوست دستگاه تناسلی، به درستی در واژن یا مقعد شما قرار گرفته است. در مورد نحوه استفاده صحیح از کاندوم داخلی بیشتر بخوانید.
 
می‌توانید با استفاده از کاندوم‌های داخلی در کنار روش‌های دیگر پیشگیری از بارداری (مانند قرص یا IUD) از بارداری بهتر جلوگیری کنید. به این ترتیب شما محافظت در برابر بیماری های مقاربتی و محافظت مضاعف از بارداری دارید.
 
یکی از کارهایی که قطعا نباید انجام دهید این است که از یک کاندوم معمولی همراه با یک کاندوم داخلی استفاده کنید. هر نوع کاندوم طوری طراحی شده است که به تنهایی مورد استفاده قرار گیرد، و دوبرابر کردن آن به شما محافظت اضافی نمی دهد. یک کاندوم که به درستی استفاده می شود بهترین راه است – از هر نوع کاندوم که استفاده می کنید.
 
به خاطر داشته باشید که مواد مخدر و الکل می تواند باعث شود افراد استفاده از کاندوم را فراموش کنند (یا کمتر بتوانند از کاندوم استفاده کنند).
خرید کاندوم زنانه کاندوم زنانه خرید کاندوم زنانه قیمت قیمت کاندوم زنانه فروش کاندوم زنانه فروش قیمت کاندوم زنانه عکس کاندوم زنانه قیمت کاندوم زنانه کاندوم زنانه دیجی کالا کاندم زنانه 2 کاندوم بانوان کاندومزنانه